Нещодавно в групі Картелю Ольга задала ось таке питання стосовно ефективності делегування.

Насправді мені не подобаються слова “контроль” та “підлеглі”. Але свого часу я знайшов дієву методику для командної роботи онлайн та притримуюся її роками. І суть її зовсім не в контролі співробітників, а у фокусі членів команди та ефективності роботи над конкретними проєктами. 

Ось, як воно працює…

*** 

Для цього ми використовуємо два free сервіси: Trello + Toggl

  • Trello – проджект-менеджмент 
  • Toggl – трекінг часу виконання

 

Послідовні кроки: 

 

1) Створити акаунт у кожному сервісі і запросити туди співробітників

Максимальна к-сть користувачів toggl у безкоштовній версії – 5 осіб.

 

2) Створити відповідні завдання у Trello… 

…. та призначити відповідальних членів команди.

 

3) Інтегрувати два сервіси між собою…

ось так… – https://toggl.com/track/trello-time-tracking/

У кожній картці з’явиться кнопка активації трекінга.

 

4) Проінформувати колег про новий механізм роботи

При виконанні ділових справ діяти наступним чином: 

  1. Відкрити картку завдання у Trello 
  2. Ввімкнути трекінг 
  3. Приступити до виконання
  4. По завершенні коментарем у Trello написати що було зроблено 
  5. Вимкнути трекінг

 

5) РЕЗЮМЕ 🙂

Після такого процесу ви чітко бачитимете у Trello що робилося, а Toggl повідомлятиме коли та скільки часу це зайняло, що необхідно для розрахунку з колегами, а також прозорості усіх ділових відносин.

Насолоджуйтеся та успіхів із вашими справами 🙂