Онлайн-школи – це окрема індустрія, про яку можна говорити дуже довго. У цьому занятті ми розглянемо найважливіші елементи, зокрема: як краще організувати онлайн-школу, як досягти результату і збільшувати активність своїх клієнтів.

(переглянути презентацію заняття)

Важлива думка: успіх будь-якого освітнього бізнесу – це результати учнів.

Ваше завдання, як вчителя – взяти під своє крило людину, яка знаходиться в умовній точці А і прокласти їй шлях до досягнення певного результату, який знаходиться у точці Б. Це варто зробити максимально швидко, просто, зручно та ефективно насамперед для вашого клієнта. За це платять гроші у цьому бізнесі.

***

Основа Основ

Алгоритм дій «Шлях до успіху» – це своєрідна програма, і, як показує практика, в ній повинні бути чотири складові:

  1. Етапи. Умовно це певні навчальні модулі. Бажано, щоб їх було від 3 до 7 модулів.
  2. Характеристики до кожного модуля, в якому людина могла би ідентифікувати себе, де вона знаходиться.
  3. Екзамени – це перехід з одного етапу на інший.
  4. Практичні завдання, котрі просуватимуть людину вперед крок за кроком.

***

Як прокласти шлях до успіху

Тут знадобиться ОМБІЗ Формула.

  1. Перший її модуль – АНАЛІЗ – показує шлях, з допомогою якого ви повинні зрозуміти, як влаштувати свою програму, вловити основні потреби людей, систематизувати їх, охарактеризувати і поділити на певні блоки.
    .
  2. Другий блок аналізу – це глибинне занурення в потреби аудиторії. Обов’язково опрацюйте цей урок з ОМБІЗ Формули. Це грамотний послідовний підхід, який допоможе вам зрозуміти потреби вашої аудиторії і запрезентувати їм конструктивні рішення для їхніх типових проблем.

Провівши глибинне занурення на основі цих рекомендацій, я визначив типові характеристики (їх було сотні). Я виділив п’ять навчальних модулів.  

Кожному хто працює в освітньому бізнесі, потрібно створити своєрідну матрицю на основі вашого дослідження. Це буде основа для онлайн-бізнесу.

***

Упаковка та візуалізація

Аби надати навчальному курсу привабливості, необхідно гарно його упакувати і сформувати візуалізацію вашої моделі. Тут ви спрощуєте у візуальному форматі свою ускладнену матрицю. 

Якби ваш курс називався «Як знайти нішу в бізнесі», то я би підставив під це ікігаї формулу.

 

Інші приклади:

 

Основні принципи упаковки:

  • вона повинна легко відтворюватись
  • бути зрозумілою
  • не занадто ускладненою
  • добре запам’ятовуватись.

Рекомендую кожному з вас мати подібну модель для своєї роботи.

***

Як довести до результату і забезпечувати активність

Це найважливіша частина. Багато людей нарікає на те, що є недостатньо активності. Тобто, іншими словами – клієнти просто не споживають результати вашої роботи.

Гірка правда:  90 / 9 / 1. Тобто: 90% в освітньому бізнесі, як правило, є слухачами. 9% – це більш-менш активні люди, які в тій чи іншій мірі користають з ваших напрацювань. І лише 1% – це гіперактивні клієнти.

Я дійшов до таких висновків:

  • це не означає, що клієнти не отримують користі. Як видно з досвіду, просто більшість людей є за своєю природою інтровертами, їм цікавіше трохи почекати, розібратися.
  • слід сумлінно робити свою роботу. Якщо люди купують, залишаються з вами, то це добре, просто в кожного свій ритм.
  • треба покращувати показник. Тобто, покращувати умови навчальної програми, свої специфічні навички і дбати про  людей. І насамперед – проявляти максимальну вагу до гіперактивних. Адаптуйтеся під потреби ваших клієнтів.

***

Що можна зробити для максимального ефекту? Для цього слід забезпечити:

  1. Класний onboarding – все, що відбувається з самого початку. Я окремо досліджував це питання (дивіться цю презентацію).

Процес онбордінгу я додатково  окремо опишу. Це питання заслуговує глибшого розгляду з прикладами того, які перші дії варто чинити відразу після придбання. А наразі просто подумайте про те, які можуть бути перші кроки клієнта після придбання вашого товару.

 

  1. Організація навчання в принципі.

А)  Найпростіший метод – це той спосіб, у який ми організували навчальний проект Формули Продуктивності:

  • сайт + сторінки з паролями
  • усі матеріали на сторінках
  • автоматична серія листів   

 

Б) Більш ускладнений метод (на прикладі TravelEarning PRO / Картель):

  • закритий сайт з плагіном. Про те, як зробити різні рівні доступу і закритий сайт є технічна інструкція.
  • усі матеріали на сторінках
  • автоматична серія листів
  • фб-група для спілкування.

 

В) Автоматизовані сервіси (спеціально створені для організації онлайн-навчання).

Для початку я рекомендую обрати або найпростіший варіант, або автоматизований (використовуючи вже наявні сервіси). У перспективі слід розвивати власну платформу.

***

Висновки:

  • будуйте під себе та клієнтів
  • обирайте бажаний ритм
  • вирішуйте по перевірці ДЗ
  • не забувайте про аналіз
  • спрощуйте.