Онлайн-школи – це окрема індустрія, про яку можна говорити дуже довго. У цьому занятті ми розглянемо найважливіші елементи, зокрема: як краще організувати онлайн-школу, як досягти результату і збільшувати активність своїх клієнтів.
(переглянути презентацію заняття)
Важлива думка: успіх будь-якого освітнього бізнесу – це результати учнів.
Ваше завдання, як вчителя – взяти під своє крило людину, яка знаходиться в умовній точці А і прокласти їй шлях до досягнення певного результату, який знаходиться у точці Б. Це варто зробити максимально швидко, просто, зручно та ефективно насамперед для вашого клієнта. За це платять гроші у цьому бізнесі.
***
Основа Основ
Алгоритм дій «Шлях до успіху» – це своєрідна програма, і, як показує практика, в ній повинні бути чотири складові:
- Етапи. Умовно це певні навчальні модулі. Бажано, щоб їх було від 3 до 7 модулів.
- Характеристики до кожного модуля, в якому людина могла би ідентифікувати себе, де вона знаходиться.
- Екзамени – це перехід з одного етапу на інший.
- Практичні завдання, котрі просуватимуть людину вперед крок за кроком.
***
Як прокласти шлях до успіху
Тут знадобиться ОМБІЗ Формула.
- Перший її модуль – АНАЛІЗ – показує шлях, з допомогою якого ви повинні зрозуміти, як влаштувати свою програму, вловити основні потреби людей, систематизувати їх, охарактеризувати і поділити на певні блоки.
. - Другий блок аналізу – це глибинне занурення в потреби аудиторії. Обов’язково опрацюйте цей урок з ОМБІЗ Формули. Це грамотний послідовний підхід, який допоможе вам зрозуміти потреби вашої аудиторії і запрезентувати їм конструктивні рішення для їхніх типових проблем.
Провівши глибинне занурення на основі цих рекомендацій, я визначив типові характеристики (їх було сотні). Я виділив п’ять навчальних модулів.
Кожному хто працює в освітньому бізнесі, потрібно створити своєрідну матрицю на основі вашого дослідження. Це буде основа для онлайн-бізнесу.
***
Упаковка та візуалізація
Аби надати навчальному курсу привабливості, необхідно гарно його упакувати і сформувати візуалізацію вашої моделі. Тут ви спрощуєте у візуальному форматі свою ускладнену матрицю.
Якби ваш курс називався «Як знайти нішу в бізнесі», то я би підставив під це ікігаї формулу.
Інші приклади:
Основні принципи упаковки:
- вона повинна легко відтворюватись
- бути зрозумілою
- не занадто ускладненою
- добре запам’ятовуватись.
Рекомендую кожному з вас мати подібну модель для своєї роботи.
***
Як довести до результату і забезпечувати активність
Це найважливіша частина. Багато людей нарікає на те, що є недостатньо активності. Тобто, іншими словами – клієнти просто не споживають результати вашої роботи.
Гірка правда: 90 / 9 / 1. Тобто: 90% в освітньому бізнесі, як правило, є слухачами. 9% – це більш-менш активні люди, які в тій чи іншій мірі користають з ваших напрацювань. І лише 1% – це гіперактивні клієнти.
Я дійшов до таких висновків:
- це не означає, що клієнти не отримують користі. Як видно з досвіду, просто більшість людей є за своєю природою інтровертами, їм цікавіше трохи почекати, розібратися.
- слід сумлінно робити свою роботу. Якщо люди купують, залишаються з вами, то це добре, просто в кожного свій ритм.
- треба покращувати показник. Тобто, покращувати умови навчальної програми, свої специфічні навички і дбати про людей. І насамперед – проявляти максимальну вагу до гіперактивних. Адаптуйтеся під потреби ваших клієнтів.
***
Що можна зробити для максимального ефекту? Для цього слід забезпечити:
- Класний onboarding – все, що відбувається з самого початку. Я окремо досліджував це питання (дивіться цю презентацію).
Процес онбордінгу я додатково окремо опишу. Це питання заслуговує глибшого розгляду з прикладами того, які перші дії варто чинити відразу після придбання. А наразі просто подумайте про те, які можуть бути перші кроки клієнта після придбання вашого товару.
- Організація навчання в принципі.
А) Найпростіший метод – це той спосіб, у який ми організували навчальний проект Формули Продуктивності:
- сайт + сторінки з паролями
- усі матеріали на сторінках
- автоматична серія листів
Б) Більш ускладнений метод (на прикладі TravelEarning PRO / Картель):
- закритий сайт з плагіном. Про те, як зробити різні рівні доступу і закритий сайт є технічна інструкція.
- усі матеріали на сторінках
- автоматична серія листів
- фб-група для спілкування.
В) Автоматизовані сервіси (спеціально створені для організації онлайн-навчання).
Для початку я рекомендую обрати або найпростіший варіант, або автоматизований (використовуючи вже наявні сервіси). У перспективі слід розвивати власну платформу.
***
Висновки:
- будуйте під себе та клієнтів
- обирайте бажаний ритм
- вирішуйте по перевірці ДЗ
- не забувайте про аналіз
- спрощуйте.
Оресте, дякую тобі за цей матеріал. Нарешті добралася). Сподіваюсь, що в мене все вийде в запуску своєї спільноти!.
Дякую!
За дуже змістовну презентацію! Коли за годину отримала інформацію до роздумів та дій на довгий час.
Завжди радий 🙂