ОМБІЗ Формула

Модуль 1 – АНАЛІЗ

Урок 3 – Позиціонування. Товари. Перший продаж

(5 сесій ~ 19 хв.)

Сесія 1.3.1 - Аналіз результатів опитування

Сесія 1.3.2 - Звуження спеціалізації та позиціонування

Сесія 1.3.3 - Лінійка продуктів по потребах аудиторії

Сесія 1.3.4 - Перший швидкий продаж

Сесія 1.3.5 - Підсумок Модулю Аналіз

РЕЗЮМЕ

Конспект

Урок 3 – Позиціонування. Товари. Перший продаж

ОМБІЗ Формула – Аналіз

1.3.1 – Аналіз результатів опитування

Настав час робити висновки.

Переходимо до аналізу відповідей:

  • переглядаємо розширене питання, вловлюємо аспекти, формуємо ідею
  • локалізуємо больові точки, конкретні потреби потенційних клієнтів
  • розділяємо список больових точок на зовнішні (логічні) і внутрішні (емоційні) потреби
  • групуємо потреби потенційних клієнтів, щоб визначити, в якому напрямку працювати

 

1.3.2 – Звуження спеціалізації та позиціонування

У людей Ви маєте асоціюватись із вирішенням їх конкретних потреб.

Для цього необхідно мати вузьку спеціалізацію і вибудувати власне позиціонування.

Це прямо пропорційно впливатиме на Ваш прибуток.

 

1.3.3 – Лінійка продуктів по потребах аудиторії

Після проведеного аналізу, коли оприділили потреби аудиторії, визначились із власним позиціонуванням і звузили власний профіль можемо переходити до інструментів вирішення потреб Вашої аудиторії.

Інструменти – це лінійка продуктів:

  • Сontent – контент
  • Lead Generator – безкоштовний
  • Front End – дешевий
  • Core Product – основний
  • Back End – підтримка

Кожен з продуктів повинен доповнювати попередній.

Опираючись на потреби аудиторії вибудуйте лінійку продуктів.

 

1.3.4 – Перший швидкий продаж

А зараз ми будемо ПРОДАВАТИ.

Що треба зробити.

  1. Виберіть один із варіантів Вашого платного продукту / послуги, що є найбільш актуальним або найпростішим в реалізації.
  2. Сформулюйте конструктивну пропозицію у соцмережах.
  3. Продавайте.

Переможець, який продасть найбільше – отримає Приз !

 

1.3.5 – Підсумок Модулю Аналіз

Підведемо підсумки:

  • зрозуміли, як працює онлайн модель
  • зрозуміли, які є блоки ОМБІЗ формули
  • ідентифікували на якому етапі Ви знаходитесь і що робити далі
  • занурились глибоко в ключові потреби Вашої аудиторії
  • звузили свою нішу і визначили власну спеціалізацію
  • зробили крок у напрямку побудови лінійки продуктів
  • приступили до продаж

Щоб спрямувати кошти до Вашої кишені, часто достатньо:

  • сформувати конструктивну пропозицію
  • ефективним способом показати її цільовій аудиторії
  • показати пропозицію у вдалий час
Корисні Матеріали

Корисні матеріали

Самопрезентація, що приносить гроші – https://ombiz.openmind.com.ua/samoprezentatsiia-shcho-prynosyt-hroshi/

Live “Швидкі продажі” – https://ombiz.openmind.com.ua/analiz-live-shvydki-prodazhi/

 

Приклади самопрезентації Картельчан:

Христина Дикун – Відео-маркетолог. Експерт з відео-продажів та YouTube для бізнесу

Вікторія Харитонова – Консультант-ігротерапевт, блогер. Допомагаю батькам виховувати успішну дитину за допомогою ігор

Ірена Журавель – Тревел-эксперт, блогер, автор Сам себе Колумб и школы Just Travel. Учу как быть full-time блогером

Павло Кобзар – незалежний викладач і перекладач іноземних мов. Допомагаю українцям вивчити польську мову або отримати Карту поляка за допомогою онлайн-курсів

Юлія Шевченко – Бухгалтер, консультант з податкового та бухгалтерського обліку. Навчаю підприємців самостійно вести податковий та бухгалтерський облік

 

Приклади продажу:

Віталій Вальков – стаття із кейсом успішного продажу

Галина Максимів – результати швидкого продажу (на скріншоті)

Іван Бобров – приклад документу із описом пропозиції (по швидкому продажу)

Олександр Карпан – facebook-пост із пропозицією по швидкому продажу

Домашнє Завдання

1. Продумайте ваш Лідогенератор, Фронт-енд та Основний продукт (виходячи з результатів проведеного опитування)
2. Сформулюйте та напишіть ваше позиціювання (довжиною твіттер-повідомлення)
3. Здійсніть швидкий продаж (на мінімум 1000 грн)
4. Напишіть вашу лінійку продуктів та сформульоване позиціонування в коментарях до цього посту в фб.

✓ ОМБІЗ Аналіз 3