ОМБІЗ Формула
Модуль 1 – АНАЛІЗ
Урок 3 – Позиціонування. Товари. Перший продаж
(5 сесій ~ 19 хв.)
Сесія 1.3.1 - Аналіз результатів опитування
Сесія 1.3.2 - Звуження спеціалізації та позиціонування
Сесія 1.3.3 - Лінійка продуктів по потребах аудиторії
Сесія 1.3.4 - Перший швидкий продаж
Сесія 1.3.5 - Підсумок Модулю Аналіз
РЕЗЮМЕ
Конспект
Урок 3 – Позиціонування. Товари. Перший продаж
ОМБІЗ Формула – Аналіз
1.3.1 – Аналіз результатів опитування
Настав час робити висновки.
Переходимо до аналізу відповідей:
- переглядаємо розширене питання, вловлюємо аспекти, формуємо ідею
- локалізуємо больові точки, конкретні потреби потенційних клієнтів
- розділяємо список больових точок на зовнішні (логічні) і внутрішні (емоційні) потреби
- групуємо потреби потенційних клієнтів, щоб визначити, в якому напрямку працювати
1.3.2 – Звуження спеціалізації та позиціонування
У людей Ви маєте асоціюватись із вирішенням їх конкретних потреб.
Для цього необхідно мати вузьку спеціалізацію і вибудувати власне позиціонування.
Це прямо пропорційно впливатиме на Ваш прибуток.
1.3.3 – Лінійка продуктів по потребах аудиторії
Після проведеного аналізу, коли оприділили потреби аудиторії, визначились із власним позиціонуванням і звузили власний профіль можемо переходити до інструментів вирішення потреб Вашої аудиторії.
Інструменти – це лінійка продуктів:
- Сontent – контент
- Lead Generator – безкоштовний
- Front End – дешевий
- Core Product – основний
- Back End – підтримка
Кожен з продуктів повинен доповнювати попередній.
Опираючись на потреби аудиторії вибудуйте лінійку продуктів.
1.3.4 – Перший швидкий продаж
А зараз ми будемо ПРОДАВАТИ.
Що треба зробити.
- Виберіть один із варіантів Вашого платного продукту / послуги, що є найбільш актуальним або найпростішим в реалізації.
- Сформулюйте конструктивну пропозицію у соцмережах.
- Продавайте.
Переможець, який продасть найбільше – отримає Приз !
1.3.5 – Підсумок Модулю Аналіз
Підведемо підсумки:
- зрозуміли, як працює онлайн модель
- зрозуміли, які є блоки ОМБІЗ формули
- ідентифікували на якому етапі Ви знаходитесь і що робити далі
- занурились глибоко в ключові потреби Вашої аудиторії
- звузили свою нішу і визначили власну спеціалізацію
- зробили крок у напрямку побудови лінійки продуктів
- приступили до продаж
Щоб спрямувати кошти до Вашої кишені, часто достатньо:
- сформувати конструктивну пропозицію
- ефективним способом показати її цільовій аудиторії
- показати пропозицію у вдалий час
Корисні Матеріали
Корисні матеріали
Самопрезентація, що приносить гроші – https://ombiz.openmind.com.ua/samoprezentatsiia-shcho-prynosyt-hroshi/
Live “Швидкі продажі” – https://ombiz.openmind.com.ua/analiz-live-shvydki-prodazhi/
Приклади самопрезентації Картельчан:
Христина Дикун – Відео-маркетолог. Експерт з відео-продажів та YouTube для бізнесу
Вікторія Харитонова – Консультант-ігротерапевт, блогер. Допомагаю батькам виховувати успішну дитину за допомогою ігор
Ірена Журавель – Тревел-эксперт, блогер, автор Сам себе Колумб и школы Just Travel. Учу как быть full-time блогером
Павло Кобзар – незалежний викладач і перекладач іноземних мов. Допомагаю українцям вивчити польську мову або отримати Карту поляка за допомогою онлайн-курсів
Юлія Шевченко – Бухгалтер, консультант з податкового та бухгалтерського обліку. Навчаю підприємців самостійно вести податковий та бухгалтерський облік
Приклади продажу:
Віталій Вальков – стаття із кейсом успішного продажу
Галина Максимів – результати швидкого продажу (на скріншоті)
Іван Бобров – приклад документу із описом пропозиції (по швидкому продажу)
Олександр Карпан – facebook-пост із пропозицією по швидкому продажу
Домашнє Завдання
1. Продумайте ваш Лідогенератор, Фронт-енд та Основний продукт (виходячи з результатів проведеного опитування)
2. Сформулюйте та напишіть ваше позиціювання (довжиною твіттер-повідомлення)
3. Здійсніть швидкий продаж (на мінімум 1000 грн)
4. Напишіть вашу лінійку продуктів та сформульоване позиціонування в коментарях до цього посту в фб.