ОМБІЗ Формула
Модуль 1 – АНАЛІЗ
Урок 2 – Глибинне занурення в потреби аудиторії
(4 сесії ~ 19 хв.)
Сесія 1.2.1 - Вступ до 2-го уроку
Сесія 1.2.2 - Основна проблема (потреба) вашої аудиторії
Сесія 1.2.3 - Алгоритм складання опитувальника
Сесія 1.2.4 - Чек-лист для вашого опитування
РЕЗЮМЕ
Конспект
Урок 2 – Основна проблема (потреба) вашої аудиторії
ОМБІЗ Формула – Аналіз
Сесія 1.2.1 – Вступ до 2-го уроку
Ви вже мали:
- визначити свою нішу
- перевірити її
- ідентифікувати, на якому етапі ОМБІЗ формули знаходитесь
- визначити, яке питання поставити до цільової аудиторії
Ці процеси є одні з найважливіших у всій ОМБІЗ формулі.
Сесія 1.2.2 – Основна проблема (потреба) вашої аудиторії
Все починається з ефективних запитань. Від якості запитання залежить якість відповіді!
Інструкція по постановці ефективних запитань для якісного зворотного зв’язку.
В ОМБІЗ формулі є специфічний метод, як звертатись із запитаннями до аудиторії, щоб глибинно копнути до її потреб. Ціль – отримата потік думок від цільової аудиторії, з якими основними складнощами стикаються у своїй діяльності чи що хочуть вирішити.
В корисних матеріалах наведені приклади форм.
Коли Ви вперше створюватимете опитування скористайтесь чіткою послідовністю дій, згодом зможете експериментувати.
Ваше опитування буде обертатись навколо того, що необхідно з’ясувати у цільової аудиторії. Для цього ми звертаємось з запитанням у розширеній формі. Відповіді на це питання ляжуть в основу подальших дій.
Сформулюйте відкрите запитання. Зазвичай воно виглядає так – У чому полягає основна складність / проблема / завдання / чого Вам не вистачає, щоб досягти результату Х ?
З’ясуйте, що не вистачає цільовій аудиторії для того, щоб самим це забезпечити.
Сесія 1.2.3 – Алгоритм складання опитувальника
З сформульованим відкритим запитанням можна вже виходити на ринок. А можна зробити ще краще і професійніше – провести опитування.
Опитування включатиме в себе розширене питання і ряд інших запитань поставлених у певній послідовності.
Починаємо опитування з онбордінгу / старту – оголошенням про проведення опитування на власних ресурсах та площадках визначених на етапі вибору ніші.
В корисних матеріалах наведені приклади форм та постів-оголошень.
Пам’ятайте – ми не просимо пройти опитування, а просимо дати пораду.
Послідовність запитань:
- “no brainer”
- відкрите запитання
- 1-3(max) питань демографічного характеру, які нестимуть цінність для Вас
- “product demand question” – питання для перевірки Вашої ідеї сформованої до аналізу
- питання, щоб одержати зворотній зв’язок
І не забуваємо, свій опитувальник – опитувальником не називаємо.
Сесія 1.2.4 – Чек-лист для вашого опитування
Підведемо підсумки:
- Ми ні в якому разі опитувальник не називаємо опитувальником.
- Ми питаємо поради, просимо поділитись своєю точкою зору
- Людина повинна розуміти для чого вона має витрачати свій час
- Максимально проста форма відповідей
- Одна сторінка – одне питання
- Не більше ніж 7 запитань, час заповнення – 3-5 хв.
- Перше питання – “no brainer”
- Друге питання – відкрите запитання
- 1-max 3 питань демографічного характеру
- Одне питання – “product demand question”
- Отримання зворотного зв’язку
Корисні Матеріали
Сервіси для проведення опитувань:
Гугл Форми – https://www.google.com/intl/uk_ua/forms/about/
SurveyMonkey – https://ru.surveymonkey.com/
SurveyGizmo – https://www.surveygizmo.com/
Typeform – https://www.typeform.com/
Приклади опитувань
Будь ласка, як будете ходити по сторінках та дивитись форми, не відправляйте результати на останньому кроці (сторінці форми). Всі ці опитування вже пройшли. Посилання тут ми надаємо виключно для вашого ознайомлення!
Форми та пост-оголошення про проведення опитування:
Нерухомість закордоном – https://goo.gl/forms/Meu1jMM5wYTEo1mT2
Ігри-розвивайки для дітей – https://goo.gl/forms/ImnYoXHQvTlk9QoS2
Подорожі – https://goo.gl/H7YdDh
Домашнє Завдання
- Створити опитувальник
- Поширити опитувальник і зібрати 100 відповідей
- Звітуйте про проходження уроку в коментарях до цього поста в Facebook.
В коментарі напишіть тему вашого опитування та дайте лінк на пост про опитування (чи на саме опитування)