Нещодавно в групі Картелю Ольга задала ось таке питання стосовно ефективності делегування.
Насправді мені не подобаються слова “контроль” та “підлеглі”. Але свого часу я знайшов дієву методику для командної роботи онлайн та притримуюся її роками. І суть її зовсім не в контролі співробітників, а у фокусі членів команди та ефективності роботи над конкретними проєктами.
Ось, як воно працює…
***
Для цього ми використовуємо два free сервіси: Trello + Toggl
Послідовні кроки:
1) Створити акаунт у кожному сервісі і запросити туди співробітників
Максимальна к-сть користувачів toggl у безкоштовній версії – 5 осіб.
2) Створити відповідні завдання у Trello…
…. та призначити відповідальних членів команди.
3) Інтегрувати два сервіси між собою…
ось так… – https://toggl.com/track/trello-time-tracking/
У кожній картці з’явиться кнопка активації трекінга.
4) Проінформувати колег про новий механізм роботи
При виконанні ділових справ діяти наступним чином:
- Відкрити картку завдання у Trello
- Ввімкнути трекінг
- Приступити до виконання
- По завершенні коментарем у Trello написати що було зроблено
- Вимкнути трекінг
5) РЕЗЮМЕ 🙂
Після такого процесу ви чітко бачитимете у Trello що робилося, а Toggl повідомлятиме коли та скільки часу це зайняло, що необхідно для розрахунку з колегами, а також прозорості усіх ділових відносин.
Насолоджуйтеся та успіхів із вашими справами 🙂